Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

Η ΛΕΞΑΡΙΘΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ - Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ


  
 Από τον Κοσμά Μαρκάτο
Καθηγητή του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος  (ΤΕΙ Λαρίσσης)
 
 Η Λεξαριθμική Θεωρία, ανακοινώθηκε εις το ΤΕΙ Λαρίσης το 1976 υπό μορφήν διαλέξεως, δημοσιεύθηκε εις το Α τεύχος του περιοδικού ΠΑ.Μ.Μ.Ε.ΓΑΣ (ΠΑγκόσμιος Μαθηματική Μελέτη Ελληνικής ΓλώσσΑΣ) το 1979-1980 υπό συνοπτικήν και άρχικήν μορφήν και αναπτύχθηκε αναλυτικώς το έτος 1989 εις το παρόν βιβλίον (χαρακτηρισθέν Α τόμος), ως μέρος του πενταετούς (1987-1992) ερευνητικού προγράμματος, εγκριθέντος από τα συναρμόδια υπουργεία Παιδείας και Βιομηχανίας ( Έρευνας και Τεχνολογίας), υπό τον τίτλον, «Μαθηματική Μελέτη της Ελληνικής Γλώσσης».
  
 Σημείωση: Ουσιωδώς ο κύριος τίτλος είναι «Η Λεξαριθμική Θεωρία». Το «Η Γλώσσα των Γλωσσών» ετέθη δι’ εμπορικούς λόγους.
   Το σύγγραμμα αποτελεί το υπόδειγμα εφαρμογής της λεξαριθμικής θεωρίας εν τή δομή της ελληνικής γλώσσης με βασικόν αναλυτικόν όργανον την γνωμονικήν ακολουθίαν ή το γενεαλογικόν δένδρον εννοιών (τόν Νόμον της Ομοιότητος):
   Ο ερευνητής, προκειμένου να μελετήσει το σημασιολογικόν και εννοιολογικόν περιεχόμενον του ονόματος (λέξεως) εν σχέσει με τον τρόπον που αυτό μεταβάλλεται εν ομοιότητι διαχρονικώς και εν σχέσει με τας άλλας όμοιας μορφάς ονομάτων εν τή δομή της ελληνικής γλώσσης, πρέπει να εφαρμόση την Λεξαριθμικήν Θεωρίαν κατ’ αυτόν τον τρόπον.
  
 Σημείωση: Η μελέτη ολοκλήρου της αντικειμενικώς εκλεγείσης γνωμονικής ακολουθίας δεν έχει συμπεριεληφθή εις αυτήν την έκδοσιν, χαρακτηρισθείσαν ως Α έκδοσιν). Ο Β τόμος της Λεξαριθμικής Θεωρίας θα κυκλοφορήσει, ελπίζω, το 2011.
   
Τα πορίσματα είναι αμέτρητα, πρακτικώς, και καλύπτουν ολόκληρον σχεδόν το επιστητόν. Επιλεγμένα πορίσματα, ανήκοντα εις έναν ικανοποιητικόν αριθμόν γνωστικών χώρων, ταξινομημένων αλφαβητικώς, συνεκεντρώθησαν εις το 5ον ευρετήριον (Αστρονομία, Βιολογία, Γενετική, ..., Φυτολογία, Χημεία).
   Εις τον αυστηρόν μελετητήν πρέπει να μνημονεύσω και την αποδειχθείσαν ισοδυναμίαν των δύο αλφαβητικών συστημάτων της ελληνικής γλώσσης, του δεκαδικού (παλαιού) και του εννεαδικού (νέου), καθώς και την εδραίωση της φυσικής σημασίας του άκρου και μέσου λόγου (χρυσής τομής) με καθαρά μαθηματικά μέσα, κυρίως, αλλά και λεξαριθμικά, δευτερευόντως.
   
Εν τή οπισθία πλευρά του εξωφύλλου, ο αναγνώστης αναγιγνώσκει:
   
Ο κ. Μαρκάτος, εις το παρόν βιβλίον, μελετά την υπ
όθεσιν - μέσω της λεξαριθμικής θεωρίας του - ότι η ελληνική γλώσσα είναι μαθηματική, υπό την έννοιαν: Μαθηματικά, το φυσικόν όργανον ερμηνείας και παραγωγής γνώσεως εις κάθε χώρον του επιστητού και ανεξάρτητα από τον χρόνον.
   Η εφαρμογή της θεωρίας εν τή δομή της ελληνικής γλώσσης οδηγεί εις πορίσματα, η επαλήθευσις των οποίων ελέγχει την συνέπειαν της ιδίας της θεωρίας.
   Τα πορίσματα διαγράφουν ολόκληρον την καμπύλην του χρόνου, από το άγνωστον παρελθόν μέχρι το άγνωστον μέλλον, και εκτείνονται εις κάθε δραστηριότητα του Κόσμου και του Σύμπαντος, εις κάθε εμπειρίαν και επιστήμην του ανθρώπου.
   Η επαλήθευσις των πορισμάτων της Θεωρίας απαιτεί όπως δεχθούμε ότι:
  • Ο Έλλην είναι ο δημιουργός θεός και, επομένως, ο θεός τού Γίγνεσθαι.
  • Η ελληνική είναι η πρωτόγλωσσα, η γενέτειρα όλων των αλφαβητικών γλωσσών, τουλάχιστον.
  • Η δομή της ελληνικής γλώσσης, ως περιέχουσα δυνάμει ολόκληρον την γνώσιν, γηϊνην και εξωγηϊνην, πρέπει να είναι γαλαξιακή, πρέπει να είναι συμπαντική βλέπε και ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ (π.χ., εις την Ελληνικήν Αγωγήν) .
  • Οι Έλληνες, πρέπει να είναι γαλάξιοι και, κατά συνέπειαν, οι μεταλλάκται του γηϊνου κτήνους εις άνθρωπον, ή οι δημιουργοί του ανθρωπίνου γένους.
Η Ελληνική
η γλώσσα των θεών,
η Γλώσσα των Γλωσσών,
η γλώσσα του ανθρώπου
και κάθε ελλόγου όντος,
το σύμπαν της γνώσεως,
η απεικόνισις του Σύμπαντος
 
Η λεξαριθμική θεωρία,
το πρότυπον ερμηνείας και
γνώσεως του Σύμπαντος,
το όργανον παραγωγής γνώσεως,
ο αληθής δρόμος προς
την γνώσιν καί την σοφίαν,
το υπόδειγμα μελέτης κάθε γλώσσης


Καθηγητής ΚΟΣΜΑΣ ΜΑΡΚΑΤΟΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

http://4.bp.blogspot.com/_NuhZMDR5O28/S_qK4rCNqWI/AAAAAAAAATQ/FgeBEEMBpt0/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters