Σάββατο 22 Μαΐου 2010

ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΛΑ.Ο.Σ. ΙΩΑΝΝΗ ΚΟΡΑΝΤΗ ΜΕ ΘΕΜΑ:Τουρκοποίηση της εκπαίδευσης στη Θράκη και υποβιβασμός της ελληνικής σε δεύτερη γλώσσα.


ΚΟΡΑΝΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Βουλευτής Επικρατείας ΛΑ.Ο.Σ.

ΕΡΩΤΗΣΗ : 10322/18-5-2010

Προς : Υπουργό Παιδείας, δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων

Κα Α. Διαμαντοπούλου

Θέμα :Τουρκοποίηση της εκπαίδευσης στη Θράκη και υποβιβασμός της

ελληνικής σε δεύτερη γλώσσα

Είναι πραγματικά συγκλονιστική η επιστολή του κ. Γεωργίου Παύλου, Αναπληρωτή Καθηγητή της Πολυτεχνικής Σχολής ΔΠΘ, με την οποία σας καταγγέλλει τις μεθοδεύσεις του Υπουργείου του οποίου προΐστασθε, που εισάγουν καινά δαιμόνια και υποδηλώνουν την πρόθεσή σας, να προωθήσετε, με τα χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων την τουρκοποίηση όλων των μουσουλμάνων της Θράκης.

Η ανωτέρω καταγγελία προκύπτει ανάγλυφα από την πρόσκληση του Υπουργείου Παιδείας της 23/3/2010 προς τα ΑΕΙ της χώρας για την υποβολή προτάσεων στο πλαίσιο της Πράξης « Εκπαίδευση των παιδιών της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη», για τα έτη 2010 – 2013. Πιο συγκεκριμένα, στις Ενότητες της εν λόγω πρόσκλησης, γίνεται λόγος μεταξύ άλλων για «… Μελέτη με αντικείμενο την εισαγωγή της τουρκικής γλώσσας στα Δημόσια σχολεία της Θράκης…, Υλοποίηση του μέτρου εισαγωγής της διδασκαλίας της τουρκικής στα Δημόσια σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης..., Επεξεργασία αναλυτικού προγράμματος για την τουρκική γλώσσα…». Το τραγικότερο όμως όλων είναι το ακόλουθο απόσπασμα : «…το περιεχόμενο της επιμόρφωσης θα είναι νέες παιδαγωγικές μέθοδοι, διαφοροποιημένη παιδαγωγική…, διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας», ( για όλα τα ανωτέρω βλ. αναλυτικά σελ. 6, 7, 8 και 9 της πρόσκλησης).

Συνεπώς το Υπουργείο Παιδείας αντί να προάγει, όπως οφείλει, την δημόσια ελληνική εκπαίδευση στη Θράκη, δίνοντας την δυνατότητα και σε όλους τους μουσουλμάνους συμπολίτες μας να μορφώνονται ισότιμα, όπως και οι υπόλοιποι Έλληνες χριστιανοί, μεθοδεύει συστηματικά την τουρκοποίηση της παρεχόμενης εκπαίδευσης στα σχολεία και τα νηπιαγωγεία της Θράκης. Οι ενέργειες του Υπουργείου αποτελούν νέα παραχώρηση στον τουρκικό επεκτατισμό, ωθούν τους μουσουλμάνους της μειονότητας στην αγκαλιά της Άγκυρας και δυναμιτίζουν την πολιτική της Πολιτείας για ειρηνική συμβίωση χριστιανών και μουσουλμάνων.

Ερωτάται η κα Υπουργός :

1. Προτίθεσθε να ακυρώσετε άμεσα την εν λόγω πρόσκληση;

2. Σε κάθε περίπτωση προτίθεσθε να την περιορίσετε σε θέματα διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας και λοιπής εκπαιδευτικής στήριξης, προνοώντας για την ευρύτερη δυνατή παροχή της δημόσιας εκπαίδευσης σύμφωνα με το Σύνταγμα ;

Ο ερωτών

Ιωάννης Κοραντής




1 σχόλιο:

  1. ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΣ ΑΝΝΟΥΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ....ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.........ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΠΟΥΡΓΚΑ....ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ [[ΕΛΛΗΝΙΔΑ ]] .....400 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΦΤΑΣΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΙ` ΑΛΛΑ.??????....ΟΥΣΤ!!!!!!!!!!ΑΠΟ ΔΩ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ.....ΟΥΣΤ!!!!!!!!((((ΧΑΜΟΜΗΛΑΚΙ)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

http://4.bp.blogspot.com/_NuhZMDR5O28/S_qK4rCNqWI/AAAAAAAAATQ/FgeBEEMBpt0/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters